Dieta bananowa

Tym razem tematem będzie dość ciekawa dieta bananowa. Do wyboru mamy trzy opcje takiej diety. Pierwsza trwa miesiąc, druga tydzień, a ostatnia trzy dni. Pierwsze dwie opcje zakładają, że możemy zrzucić nawet 7 kilo, dieta trzydniowa powinna pomóc nam zrzucić 3 kilo. No to po kolei przedstawię wam jadłospis dla wszystkich tych opcji.

Poranna dieta bananowa – miesiąc

Na śniadanie spożywamy jedynie banany, popijamy je przegotowaną wodą. Co ciekawe przez resztę dnia możemy jeść to co chcemy, unikać jedynie należy alkoholu, lodów, słodyczy i nabiału, a każdy posiłek popijany powinien być wodą w temperaturze pokojowej. Należy także pamiętać, że ostatni posiłek nie może być spożywany po godzinie 20.

7 dniowa dieta bananowa

Na śniadanie, obiad i kolację spożywamy musli. Na drugie śniadanie oraz podwieczorek jemy małe jabłko. Musli składa się z połówki banana, szklanki jogurtu naturalnego, łyżeczki miodu oraz 3 łyżek płatków owsianych. W ciągu dnia powinniśmy też wypijać minimum 1,5 litra wody. Przez 7 dni można zrzucić wiele kilogramów, jednak należy uważać z efektem jojo, bardzo łatwo wrócić do poprzedniej wagi.

3 dniowa dieta bananowa

W ciągu dnia zjadamy 3 banany, wypijamy 3 szklanki mleka i minimum 2 litry wody mineralnej. Dieta jest bardzo restrykcyjna i nie powinna trwać dłużej niż 3 dni.

Jakie są moje wrażenia? Diety 3 dniowej się nie podjęłam, uważam, że 3 banany w ciągu dnia to za mało i nie chciałam narażać mojego organizmu. Dietę 7 dniową stosowałam przez 4 dni, faktycznie straciłam dwa kilo ale nie uważam tej diety za dobre rozwiązanie. Byłam zmęczona i brakowało mi energii, osoby prowadzące aktywny tryb życia przy takiej diecie nie będą miały siły do działania. Podsumowując, banan zawiera wiele cennych składników i zapewnia sytość na długi czas, jest świetnym uzupełnieniem śniadania ale nie powinien zastępować nam wszystkich posiłków.

 

Zobacz także

Dodaj komentarz